čtvrtek 18. května 2006

Vinný večer

aneb tak to jsem zrovna nezvládla....
Já to věděla, že si tu třetí flašku nemáme dávat. Ale když to víno bylo tak dobrý!!! A s holkama se krásně kecá !!! Sice jsme se trošku dílem osudu rozdělily na dvě dvoučelnné grupy, přičemž jedna tu druhou nemůže nikdy pochopit, ale i tak to bylo fajn. Ehm, to víno jsme pily jen tři, přičemž já si u první lahve udělala lehký náskok, tudíž jsem do sebe takových osm deci naklopila. Krásně jsem vyřvávala, řehnila se, dováděla se k lítosti a fňukala. cestou domů se málem počůrala ( kdybych tušila, že budeme ještě skoro hodinu kecat v metru, došla bych si na záchod v hospodě) a pak jsem omdlela do peřin. Ráno jsem nemohla dospat - částečně vinou alkoholu a částečně vinou nepřítomnosti Boba, až jsem asi deset minut před budíkem omdlela a nebyla k probuzení. A teĎ? teď tu usínám, hlava mi chvílema bouchá o stůl a mně nezbude než si dát kafe Jo, a budiž chvála těm osmi matonkám, co jsem do sebe včera naklopila k tomu vínu !!!!

1 komentář:

  1. Vzhledem k vrozené nerozhodnosti se velice často dostávám do podobné čurokrize po opuštění osvěžovny a následném nerozhodném kroužení na cestě domů. Takže tak. :-)

    OdpovědětVymazat