středa 24. května 2006

Střípky z porady

včerejší zápisky
Je mi těch cizinců líto, když pan Manažer přednáší ty svoje čisílka. Do teé doby lehce hluční členové porady zmlknou a třeští oči. Výraz jasně říká: "Proboha, co to mele?" Já ho neposlouchám, v zápise mám mustr, do kterého jen vyměním čísla, nezávisle na tom, co Manažer plácá. Když to nenapášu já, stejně si to tam připíše sám, ač důrazně protestuju, že to neříkal. No, a tak neprotestuju a radši to tam píšu rovnou. Proč se hádat, né? Mimochodem, právě blafe a já mám čas spisovat tenhle nesmysl - furt smysluplnější než jeho porovnání hrušek s jabkama prezentované ve třech grafech a pěti tabulkách, kořeněné podivnými úvahami nad vývojem na trhu ropných produktů. To vše in English ( speciální Manažerův slovník a ještě speciálnější výslovnost radši nekomentuju) Ha, málem bych zapomněla, kdyby to teď zase nepředvedl, že je úžasně rád žertuje a pak se tomu sám krásně směje (sám = samojediný) Uf, tak teĎ všechna čest, Manažer se rozpumprlíkoval. A tentokrát právem. Má setsakra pravdu, angličtina je výborná, argumenty věcné - no vida, co se nám v něm srkrývá......

Žádné komentáře:

Okomentovat