neděle 14. května 2006

Babinec v zoo

tragédie ;)
Tak to bysme měly další místo, kam s holkama nechodit. Zoologická zahrada se ukázala dalším nevhodným místem pro sraz bab, co soustavně švitořej ....já dorazila s hodinovým zpožděním. Ansámbl jsem našla u občerstvení, jak do sebe ládujou hranolky s majonézou a cosi smaženýho ;) Když jsem viděla frontu na jídlo, nedala jsem si nic....vůbec to byl zážitek jen pro silný nervy.... deset minut jsem stála ve frontě na lupen, a to jsem nebyla u hlavního vchodu. Kolem se valily davy lidí a já se snažila udržet bráchovu pejskovou mimo dosah projíždějících aut. Mimochodem - pejsková byla důvod, proč jsem dorazila o hodinu později. Přesně o tu hodinu, kterou jsem strávila cestou pro čtyřnohou neteř a zpátky ;) ale stálo to za to....narozdíl od holek, které se po baště přesunuly kvůli dešti do nedaléké kavárny (už mimo zoo), jsem já nějaký to zvíře viděla neb jsem vyrazila do hloubi zahrady se slovy: " když já jsem to Daisynce slíbila" a fakt to stálo za to - největší úspěch sice slavila obyčejná kačena na chodníčku, ale hned na druhým místě oblíbenosti a zajímavosti se ocitl tygr. Nejdřív jsem pejskovou musela zvednout, ale hned jak tygra zmerčila, vyskočila si pak sama na rantl a nemohla odtrhnout oko - takhle velkýho Luciána ještě neviděla. A jinak - co nebylo na zemi, velký a nehejbalo se, to jí nezajímalo. Kupodivu jí vyděsil jen jeden pták, když zamával křídlama, ostatní radši dělala, že nevidí ;) na žirafy jsme nedošly, páč to už z nás crčela voda proudem.... hm, když se tak nad tím teď zamýšlím - asi jsem tam byla za cvoka - sama se psem, kterýmu jsem povídala, kam se má podívat a občas jsem ho zvedala, aby líp viděl ;) ale co, příště jdeme zase !!! a holky - s těma jsem zdrbla ještě pak

Žádné komentáře:

Okomentovat