pondělí 5. června 2006

Kulicha v červnu?

Zima, zima, mráz
Jsem zmrzlá. Doma nám sice začali topit, ale vše marno. Jsem naladěná na třicet stupňů a ani byt vytopenej na čtyřiadvacet to nemůže zachránit. Včera mi na procházce ofouklo ucho. Litovala jsem, že nemám kulicha. Mám pocit, že mi kulich ještě nikdy v červnu nechyběl. Holt všechno je jednou poprvý. V sobotu jsme byli na výletě. Bob jel dát na vylepšení mořskej kajak a druhá půlka dne byla pak na moje přání - zámek Kratochvíle. Já totiž miluju hrady a zámky. Bob je rád nemá, ale když s ním strávím půl dne v autě a v dílně pana kajakáře, tak pak si můžu diktovat ;) Jen jsem čekala trošku něco jinýho. Miluju povídání o historii, o tom, kdo je na kterým obrzáku a čí to byl bratranec, odkud je ta zlacená truhla a ........ na Kratochvíli nic takovýho není. Povídání o zámku proběhlo v kostele, následoval přesun do vily a tam, tam byla výstama animovanýho filmu !!!!! A mně se to líbilo. Celý, sakumprásk - atmosféra lehce ošuňtělýho renesančního zámku, osm lidí na prohlídce, spousta a obrázků, loutek a povídání o tom, jak se co dělá a připravuje. Místo zámecký restaurace jen cukrárna, kde mi ohřáli sekanou v housce a Bob si dal klobásu na grilu. Jezírko, kde spolu laškovali labuť s labuťákem, zahrada se zastříhanejma keříkama. Prostě pohoda, klid, žádný davy turistů......

2 komentáře:

  1. tak si toho kulicha pořiď co nejdřív... s tim počasim to prý nebude žádná sláva... přestávám nakupovat letní garderobu a začínám se svetrama a podobně:o((

    OdpovědětVymazat
  2. no to já s tebou musím nesouhlasit...byt vytopenej na čtyřiadvacet by byla moje smrt, když jsou vedra jako teď v létě, nejem schopnej nic jinýho než ležet a funět :o)

    OdpovědětVymazat