pátek 16. června 2006

Horkoooooooo

z dopravního zpravodajství v rádiu: řidič pozor, na silnici xy u obce z podávají placené informace o vaší okamžité rychlosti :)
Nikdy mě nenapadlo, že budu takhle trpět vedrem. Nikdy mě nenapadlo, že budu vzívat klimošku, ať klimí. Nikdy mě nenapadlo, že si budu přát průvan a chlad ;) Je to jak na potvoru - vedra přijdou zrovna když mám rozkoplý trávení a trpím i beztak. Do toho se tady rozbil dajaký kompresor a klimoška neklimí....původně jsem si říkala, že to neva, že jsme jí stejně nezapínali, ale čím dál víc mi dochází, že to bylo proto, že sem šel chlad z chodby a sousedních kanclů. Když neklimí nikdo, je tu vážně k padnutí. Ještě předevčírem to fachalo aspoň v půlce budovy, včera mi okna dokořán úplně všude prozradila, že už to nejde vůbec nikde. Náhradní díly v nedohlednu, zima daleko. Jediný, co je na bodu mrazu, je moje pracovní morálka - mám zavařenej mozek a místo vytváření hodnot, čumím na monitor a dumám, co jsem to vlastně chtěla. Ha, zalezl mozol, jdu otevřít okno. Trocha průvanu se hodí !!!!!

3 komentáře:

  1. pracovní morálku máme stejnou...
    na mě fouká větráček, klimoška to sice není, ale lepší nežli kopanec do pr... :o))

    OdpovědětVymazat
  2. TAk nám tu klimošku nějakým zázrakem rozchodili i bez náhradních dílů...začíná tu bejt k přežití

    OdpovědětVymazat
  3. ovšem zprovoznění klimošky na mý pracovní moorálce nic nemění ;)

    OdpovědětVymazat