úterý 13. června 2006

Než vychladnu

Tak buď jsem blbá já, nebo jsou někteří řidiči trošku zavaření
Že někdo odmítá pustit před sebe toho hajzla, co předjel vyčůraně celou kolonu a myslí se, že na to vyzrál, ačkoli se před ním se před ním skví obrovitánská cedule nabádající k zipu, to mi hlava ještě tak trošku bere. Málokdo se umí smířit s tím, že stál tu kolonu jak blbec zbytečně. Ovšem to, že někdo projede odbočovacím pruhem rovně ( aspoň ještě minulý týden tam byl odbočovací pruh a dneska tam pořád byly žlutě přeškrtaný šipky), málem mě vystrčí ze silnice a když se před něj nacpu, mávnu vztekle rukou a zatroubím, tak začně mávat dvakrát zběsileji, křičet a snad i plivat, to mi vážně hlava nebere. Jen mě mrzí, že jsem neslyšela, co volá z toho okýnka. Mohla jsem si báječně rozšířit slovník. A dovědět se pár lichotek o blondýnách ;) Stejně mi to nedá a ráno si asi udělám malou zajížďku, abych se podívala, jestli tam od minulýho týdne nezměnili značky, přece jen to bylo už třetí auto za dva dny, co tam takhle projelo (ovšem dalších dvacet jelo jako já).

2 komentáře:

  1. Nemá smysl se rozčilovat - spousta řidičů jsou prostě hovada...

    OdpovědětVymazat
  2. No, já jsem teď hlavně nalomená a přemýšlím, esli tam tu situaci přece jen nezměnili a jen zapomněli pozměnit to přeškrtání šipek na zemi ;) zejtra to tam skouknu ;)

    OdpovědětVymazat