úterý 20. června 2006

Skrytá kopie

trošku kultury by to chtělo
Tak jsem se zase ráno naštvala, rozčílila a uklidnila sepsáním drsného mejlu osobě, kterou jsem v životě neviděla, ale která nemá poslední dobou nic lepšího na práci, než rozesílat debilní řetězový mejly lidem, jejichž adresy posbírala kdoví kde. Kurnik, když už má potřebu mi takovou debilitu poslat, proč jsem nucena si u toho přečíst dvě obrazovky předchozích odesílatelů a adresátů, pět upozornění, že obsah byl zkontorolován antivirem a tří odstavců povídání o tom, že to může obsahovat důvěrné informace a že jestli jsem to obdržela omylem........ na závěr ( notesy dávají přílohy na konec) jsem našla přílohu s nějakým úžasným testíkem, který když nepošlu dál, tak se mi nejen nesplní moje velký přání letět na měsíc, ale taky mi do večera prasknou kalhoty a ztratím naušnici. sumasumárum jsem se stala majitelkou cca padesáti adres ( takže až mě přepadne záchvat pověrčivosti, můžu řetěz rozeslat nejen na povinných deset adres, ale rovnou na padesát, aniž mi někdo z nich přijde rozbít hubu) a zároveň jsem se možná stala součástí adresáře minimálně jednoho úchyla ( co mi pošle brzo řetězovku, páč bude mít jistotu, že ho neznám a nepůjdu mu rozbít hubu) Bože, to je takovej problém, když už tu pííííp musím poslat, dát adresy do skrytý kopie a smazat ten balast kolem?

1 komentář:

  1. Jo lidi jsou pitomi...
    Dej tu ..píp... na blacklist :)

    OdpovědětVymazat