úterý 20. června 2006

Domovní schůze

ať žije společenství !!!!
Tak na to nakonec přece jen došlo. Po deseti letech žití v našem krásným paneláku jsem se konečně dokopala na domovní schůzi. Tentokrát to bylo fakt důležitý - zakládalo se společenství vlastníků...... Ještě že je společentství z celýho baráku a né z jednoho vchodu, říkala jsem si, když jsem hlasovala pro složení dajakého výboru. Dostatek agilních důchdoců zaručuje, že mě nebude nikdo přemlouvat, ať se s tanu tím či tím ve výboru (většina mých kamarádů byla do podobných funkcí umluvena a teď si to fakt užívaj ;)))) Ovšem když se pak měl volit kontrolní výbor, ukázalo se, že dostatek agilních majitelů není. Do výboru se přihlásily dvě osoby, ovšem pro výbor musí být tři. Nebo pak jeden revizor. Co nepochopím,je, proč někteří vlastníci byli proti zřízení institutu revizora. Přece jen nechat tři děduly rozhodvat o milionu bez kontroly....pomoooooc No, jinak klasika - narvaná jídelna základní školy, vzduch žádnej, mikrofony nefungovaly, hospodář čtoucí hospodářský výsledek byl uspavač hadů ( hlavně v době, kdy byly schválený stanovy a všichni už vesele mizeli domů), tři lidi si stěžovali na úklid další se bránili třicetikorunovýmu měsíčnímu příspěvku na satelit na střeše a pak začalo lejt, přestalo bejt slyšet, něco se odmávalo a šlo se domů. Báječně jsem zmokla a kdybych nebyla celou dobu na omdlení ze smradu, tak bych to považovala za lepší než shlédnutí komedie v divadle :)

Žádné komentáře:

Okomentovat