pondělí 12. června 2006

O víle Análce

a jiné pohádky
Já ty luštěniny vážně miluju. A čím dál víc vím proč je zvu na akce a vymejšlím kraviny...... A vím to o to víc, že na pařbičku v pátek dorazili jen tři lidi ze starý party ( teda počítám i Afričanku, která je sice nováček, ale chytla se hned) , dva kamarádi z pražskejch srazů a tři jejich známé. A..... no, něco tomu chybělo Co tomu chybělo, se ukázalo, když dorazil druhý den zbytek..... no, někomu to asi přijde jako slizký, úchylný a trapný, mně to přijde jako úúúúúžasnej humor ;) Škoda jen, že ke konci mi dooooost silně lezla na nervy přítelkyně kamaráda. Asi mindrák či co, protože jnak si její otázku položenou v sobotu v noci : "Tak co já? dobrý? společenská, přátelská, vtipná? " nedovedu vysvětlit Zničila mě tak, že jsem se musela ještě jednou optat, co tím myslí ;) Myslela tím přesně to, co jsem slyšela, jen jsem tomu nevěřila .........na odpověď jsem se nezmohla, ale ona si odpověděla sama (hádejte jak?) Bejt jen o malinko konflitnější ( a že jsem setsakra nekofliktní pokrytec), tak jí tam v nedělí ráno utluču tím roštem z grilu, k jehož umytí se sama nabídla, jehož mytí doprovázela kecama, jak se práce nebojí, že ona je ochotná ve všem pomoc a jak jí to jde, a jenž v závěru zůstal špinavej tak, jako by žádnou drátěnku a písek nepotkal (pro písek jsem speciálně šla, ač jsem říkala, že stačí, když to omyje z toho, co jde, aby to nešpinilo na ruce - a taky by mi to bohatě s tačilo ;)))) Tímto děkuju Finofilce, že ten rošt umyla pořádně i bez písku ;)

1 komentář: