pondělí 19. června 2006

Poukázka

já to věděla, že to tak dopadne ;)
Klidně bych mohla věštit !!!! Já věděla, že ta poukázka do KIKA nikam nezmizela a že se jednoho dne objeví. Jednoho dne, až bude prošlá. Poukázka mě mile překvapila - objevila se na cca 50.km D1, tj, asi tak 40 km za Kikou směrem k Brnu. Objevila se v sobotu 17.6.2006 a byl na ní nápis : vydáno: 17.6.2005, platnost jeden rok No co, líná huba holý neštěstí a tak jsme to v neděli zkusili. V tescu nám to prošlo s víc jak dva měsíce prošlejma poukázkama na pět stovek, tak sakra - den prošlá tisícovka v kice musí projít taky. Prošla, ale teda ten systém byl děsivej....v tescu paní na informacích opsala čísla poukázek do jakéhosi formuláře, k ním připsala, že je prodloužila a na poukázky nám natiskla nový datum platnosti ( do konce měsíce, což byly asi čtyři dni) v Kika seděla na informacích protivná a né zrovna ochotná slečna, která mi sdělila, že s tím nic dělat nejde, ale že zkusí zavolat. Zavolala a sdělila mi: "Tak jo" "Tak jo, jakže mám smůlu?" "Né, jako že vám to na pokladně vezmou" Fajn, vlezli jsme do letního stanu, zeptali se pokladní, ta zavolala vedoucímu ( tomu samému, kterému volala slečna na informacích) a že to teda jde, jenže my si nic nevybrali Následovala procházka po vnitřku ( ehm o tom, že někteří muži na bloumání po krámě a utrácení tisícovky za každou cenu, nemají náturu, se radši moc zmiňovat nebudu) Nakonec jsem vybrala mop, po kterým už dloooouho pokukuju, přiskákala k pokladně a znova se optala....paní tentokrát nevolala telefonem, alébrž jen mávla na pána, co tam stál, esli to teda jako fakt platí. Pán se smál, že už je to potřetí, co ho s tím někdo otravuje. No, aspoň si tu blbku mohl prhlídnout osobně. A přitom by stačilo tak málo - třeba tu poukázku orazit novým datem

Žádné komentáře:

Okomentovat