středa 28. června 2006

Proč někteří řidiči jezdí jak prase?

Tak nevím, jestli jsem blbá já, nebo ten pán, co volal do rádia......
Tak už asi deset minut dumám, co chtěl pan posluchač rádia říc tím, když jako názor na bodový systém prohlásil, že tento stát neudělal nic pro to, aby řidiči mohli jezdit slušně, protože silnice jsou rozbitý a dálnice nejsou dálnice...... Ano, někde je potřeba věnovat větší pozornost silnici, páč urvat kolo je dost nepříjemný. Ale rozhodně nechápu, jak souvisí díry na silnici s tím, že nemůžu jet v obci padesát a že se po okreskách řítím stodvacítkou. A možná, kdyby někteří řidiči jezdili ohleduplněji, nebyla by D1 věčný parkoviště. Protože dokud budou někteří jezdit jak prasata ( a tím rozhodně nemyslím jen rychlost) a někteří jiní nebudou vědět nic o pravým pruhu, nezachrání to ani třetí pruh až do Brna. Ale možná jsem divná já a některý souvislosti mi unikaj. Jo, jsem na to od příštího tejdne zvědavá. za sebe můžu říc, že se snažím dodržovat rychlost, což je jediná věc, kterou občas poruším a zbytek budu dělat jak doteď - dávat přednost kde mám, blikat kde mám, nepředjíždět kde nemám a hlavně budu jako doteď zkoušet vymejšlet, co se děje v hlavě těch kolem a co se chystaj udělat, stejně tak jako se budu snažit ostatním dát včas vědět, co se snažím udělat já. Howg. Doufám, že přežiju. Jo, a svítím a pásám se odjaktěživa co řídím ;)

1 komentář:

  1. Ahoj, tak myslím, že jsme dva : http://pokoj82.bloguje.cz/350382-jel-jsem-autem.php . Sdílím tvůj názor a domnívám se, že jediná rozhodně nejsi :)

    OdpovědětVymazat