pondělí 17. července 2006

Zase v procesu

A jsem zpátky....klidně bych si dovolovala dýl
Šok. Velikej. Ráno jsem nemohla dospat - vedrem ( poslední dny dovči jsme strávili v Jeseníkách a tam bylo o poznání chladnějš) a starostma, kde mám jaký doklady a klíče od kanclu či jiný nesmysly. Pak jsem vyrazila do města do laborky na krev.... nemáte náhodou někdo tuchu o tom, co se rozdává na Letný na poště? Nebo tam ty lidi stáli tři minuty před otvíračkou frontu jen tak? No, a v půl desátý jsem dorazila do práce. Ještě jsem nepotkala šéfa, zatím jsem přečetla jen horu emajlů a zapojila se do několika diskuzí na netu.... práce mi zatím přijde jako neznámej pojem a doufám, že se mi během odpolka podaří si vzpomenout, co všechno vlastně má dělat ;) Jo,a dovča? ta byla fajn, i když - víc si nechám na příští týden, páč to prostě bude lepší ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat