pondělí 24. července 2006

A nic se neděje

Hodinu denně trávím na balkoně a zaždibuju odkvetlý petunky.
Uf, tak jsem si myslela, že se na chalupě konečně vyspím, jenže jsem zapomněla na dva detaily - že máme pokojík pod střechou a jen dvě malý okýnka a že máme dost úzkou postel, tudíž se mačkáme. Sumasumárum spalo se mi stejně, ne-li hůř, než v doma. Ovšem na koupališti bylo fajně. Taky bylo fajně na sobotní večeri a v sobotu večer před barákem - chládek, pohodička a klid. Nejradši bych to v práci zabalila a na příští horký dny se přesunula zase tam. Jo, neteřinka roste jako z vody. Skoro jsem jí nepoznala, jak byla veliká. A je s ní čím dál větší legrace. Bohužel úměrně tomu, jak vylepšuje úsměv a pozorování okolí, vylepšuje i hlasitost a frekvenci řevu, takže v sobotu jsme měli budíček éňo ňůňo ;) Ale rozbitá byla jen chvíli, takže se na ní už zase těším ;) No, a nic vtipnýho ani úžasnýho se mi nestalo. Proto ta nuda, nuda a šeď ;)

2 komentáře: