pátek 28. července 2006

Juj ty vnady

Chaa chá, jsem prostě kočka !!!!

Musím si to teď užívat !!! Už mi není špatně, ale ještě nemám pupík ! Teda bříško už je trošku vyvalený, ale to maj ženský i běžně. Zato mám PRSA !!!! Pravda, ve srovnání s většinou je to furt dost podprůměr, ale ve srovnání se mnou jsou to prostě kozy!!!! A protože jsem někdy koncem zimy podlehla záchvatu být sexy, objendala jsem si z nevímjakýho katalogu nádherný tílko s vcelku velikánským výstřihem. A až donedávna bych ten výstřih mohla zaplnit jen vycpanou podprsenkou. Ovšem teď, teď ho vyplním vnadama vlastníma !!!! TAkže vážení, včera, včera jsem byla opravdu kočka, a bez švindlíku;) Dokonce na mně (a to už se mi pěkně dlouho nestalo) pokřikovali dajaací dělníci na stavbě.....až mě mrzí, že jsem sedla do auta, přesedla k počítači v práci a pak se přesunula domů. Budu si ten obleček muset vzít i někam mezi lidi.....

2 komentáře:

  1. Jéje, koukám, že zže jsem tu pškně dlouho nebyla... Tak gratulka!

    OdpovědětVymazat
  2. Zase tak moc jsi nezaspala ;) vlastně je to novinka ;)

    OdpovědětVymazat