pátek 28. července 2006

Držte mě

nebo ho zabiju
Ozval se kamarád, jestli bysme neuspořádali luštěninovej srazík na parníku... tak říkám fajn. Zjistím zájem, řekni dny. Prej středa nebo čtvrtek, s tím, že teda preferuje středu. Odezva vcelku slušná, ale většina preferuje čtvrtek.....ale nojono, nahodil i čtvrtek, takže jo. Tak jsem poslala pozvánku, abych ráno v mejlu našla pozvánku co sesmolil on a že mám zjistit zájem o hospodu před parníkem. Vzhledem k podrobnosti informací, posílám pozvánku všem, co se přihlásili abych si vzápětí přečetla mejla, že to nemám posílat, dokud nebudu vědět tu hospodu. Kurnik, za a jsem to už poslala, za b, jak mám zjistit hospodu, když ten dotaz nepošlu? Před chvílí dorazil stejný mejlík, že už je to definitivní, že to mám poslat. POMOOOOOOOOOOOOC ! Dyk dostanu přes hubu a to to posílám už jen těm, co maj zájem..... jo, prej tam byl jen špatnej odkaz na fotky. Ještě že jsem to neposlala. Příště si to organizuje sám. A nebo rovnou všechno já. Ale pětkrát pozvánku neposílám !!!!! ( hlavně - růčo adresy nevybírám a když dám celou skupinu, dostanou to i ti, co mi už třikrát řekli, že nejdou - což přiznejme si, rozhodí i takovýho flegmatika, jako je Midge ;))))

Žádné komentáře:

Okomentovat