pondělí 27. června 2005

uha uha

je mi zle....
Tak a je to tady....choroba z nervozy, jako vždycky. Jenže narozdíl od maturity a státnic to není angína, ale žlučníkovej záchvat, nebo něco takovýho. Prostě je mi už od soboty doooost nedobře a já nevím, co s tím. Ležet se mi nechce, sedět moc nemůžu a stát už vůbec ne. Prolejvám se mátovým čajem a doufám, že do soboty budu fit.... Jo jo, vážení, je mi tak zle, že ač mě pořád trápí divoké sny o tom, co se v sobotu nepovede, tak je mi to jedno a jediným mým cílem je přežít.... Jdu vařit mátu. A držte mi palce, ať se dožiju večera, to jdu totiž na zkoušku líčení. A zítra v šest ráno jsem objednaná na nehty, a pak už jen na depilaci a pak už mám jen jedinej úkol - těšit se ;))))

3 komentáře:

  1. Neboj, nesji první, kdo se vdává :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak držim pěsti, ať se všechno povede!! A potom podej zprávu.

    OdpovědětVymazat
  3. No, tak buď máme chorobu z nervozy oba a nebo jsme se o víkendu něčím přiotrávili...prej je to asi podrážděná slinivka, říkala dochtorová...baštím algifen a sice to není v pořádku, ale aspoň mi není špatně ;)

    OdpovědětVymazat