čtvrtek 23. června 2005

Ha ha ha,

než to potkáte taky...
Minulý týden nám kolegyně na obídku vyprávěla mooooc vtipnou historku, jak u ní byl na školení jeden francouz a pak jí vezl na oběd.....Jak nedával nikde přednost, všude se vřítil a prostě že nečtě značky. Mooooc legrace, kdyby nešlo o život. A kdybych ho dneska nepotkala před sebou na křižovatce... Tentorkát se nikam nehrunl. Naopak, dojel po hlavní do prázdný křižovatky, zařadil se do levýho odbočovacího pruhu a stál. A stál. A stál, až po vedlejší přijelo auto a stálo taky...Co by se dělo dál nevím, páč jsem to za ním nevydržela a zatroubila. Ehm, pak jsem se za ním plížila k fabrice a teprve tady na parkovišti zjistila, co je to za blba ;) Ten se stáří nedožije, leda by se naučil koukat po značkách. Btw, bylo to poprvé, co jsem za dva měsíce ježdění s miláčkem použila klakoson ;) No, aspoň už vím, kde ho mám....

1 komentář:

  1. Uf, to mi pripomina jednoho spoluzaka z gymplu. "Tomasi, tam byla stopka..." a on proste vzdycky nasadil ten svuj stastny marjankovy usmev a jel dal...

    OdpovědětVymazat