středa 8. června 2005

Divoke sny

Jeste 25 dni. Maxipes by se divil, Hitchock by se stydel, az by zjistili, jak vypada horor a divoky sen....
Do dne D zbyva jeste 25 dni a ja uz ted nemuzu spat. Jeste nedavno jsem jen nemohla dospat a resila jsem a resila. Ovsem situace se zmenila - nejen ze nemuzu dospat, ale pul meho spanku travim v podivnych nevydarene-svatebnich snech. Z pondelka na utery jsme meli svatbu, kterou zahajoval bratr se svagrovkou svojim obradem (pac ten pred dvema lety nevim proc neplatil) a bratra privedla k oddavajicimu moje matka se sklenenyma koralkama na hlave, ze by se zadna cikanska tanecnice nemusela sydet. Potom nekdo furt zdrzoval, vsichni se smali a nakonec to bratrovi odsvedcil nekdo jiny nez ja.... a ja zacala silet, ze to je nase svatba, ze svedcit jsem mela ja a ze.... (jo, cely se to odehravalo v nejaky velky sokolovne s obradem na jevisti ;))))) A pak uz jsem do budiku vymyslela, jak tem lidem predlozim ucet za hostinu, protoze nase svadba se nekonala a my jim jen tak mecheche platit nebudem.... Ovsem na dnesek se sen jeste vylepsil - sedela jsem ve svatebni den v dajake hospode a cekala na Boba, ktery nesel. Pak jsem zjistila, ze v druhy casti hospody resi nase maminky kytky s pani kvetinarskou - obe dostaly podivny prouteny venco-kosik na hlavu, pro mne pani ukazala na dvoje slamenky, ze si mam vybrat. Houkala jsem na ni, ze slamenky nesnasim a ze jsem chtela kaly.... Prej kaly jsou spatna volba k mym satum (najednou jsem tam stala uz oblecena), ale jestli na tom trvam... a umotala silenou, hubenou kytku s kopretinama a vinovou stuhou a strcila mi to do ruky a ja vybehla z hospody, ocitla jsem se v Semilech a bezela hledat kvetinarstvi.... Cestou jsem jeste kamarada stahla o penize, pac u sebe jsem zadny nemela a Bob furt nikde, ani telefon nezvedal. V kvetinarstvi jsem si porucila ruze, honem honem, za dvacet minut jedeme a konecne se dovolala Bobovi.... ...."Halo, miulacku, to vis ze stiuhnu" ozvalo se doooost "unavenym" hlasem na druhy strane. A pak jsem se radsi vzbudila. Vysledkem bajecneho snu jsou dva, opravdu DVA, opary. Jeden jako vzdyckz na nose a druhej premiove na puse.... a to jsem vcera mela jen 4 decky vina.

1 komentář:

  1. :) Mas proste strach, s tim souvisi i ty opary. (mne se vzdycky udelaji ze stresu...)

    OdpovědětVymazat