středa 15. června 2005

Hledej zlatou cihlu

aneb soutěž na svatební den
Tak jsme si s Bobem vybrali dort. Teda - hlavně já jsem vybrala dort ;))) Je kráááásnej. A jeho výrobu dle obrázku jsme zadali paní cukrářce u "našeho" zámku s tím, že je jedno, jestli bude mít ten správnej stojan, že to prostě nemusí vypadat stejně, hlavně aby byl bílej s jahodama.... ...a v Belgii jsem měla telefon, že paní cukrářka nemá stojan, a že nám ho neudělá. Za ty prachy se mi moc nechtělo vysvětlovat, že nemusí být stejnej, takže hned v pondělí jsem našla, kde jsem ho našla a objednala ho tam.... ....že nebude nejlevnější, to jsem tušila, ale že 400 bude stát, když do krému nakrájej jahody a 1 200 doprava.... No, prostě mám pocit, že tam opravdu někde uvnitř musí být zapečená zlatá cihla nebo aspoň zlatej nuget :-))) Ale je krásnej, že jo: dortíček

4 komentáře: