úterý 14. června 2005

A jsem doma

bylo to krásné, ale bylo toho dost
Tak jsem byla v pátek Bobem vyzvednuta na letišti a přesunuta domů ;) Už jsem se moc těšila, i když týden za hranicem všedních dnů byl fajn. Ale bolavé nožičky, zavařená hlava a stesk říkali, že už chci domů, takže hurá, hurá hurá !!!! A zase jsem zapadla do běžnýho kolotoče shánění adres, zajišťování kosmetiky, závojů a pdobných kravinek. Včera to byla zkouška svatebního účesu, na kterou nakonec nedošlo, protože se než se mi hlavička nabarvila a namelírovala, musela jsem hupat do divadla, kam jsme nakonec stejně nešli, protože Bob chttěl strávit své narozeniny jinak... Uf, snad jste to pochopili :-))) Narozeniny jsme strávili procházkou po Praze s večeří v krásný stylový restauraci v zapadlý ulici u Staromáku..... A mně se udělalo krásně na duši. Jinak jsem byla od rána protivná i sama sobě. Špatnej den či co. Ale snad bude líp.

5 komentářů:

  1. Už se ti to krátí a mě baví to s tebou sledovat :)
    Držím pěsti, však víš ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc...možná skoro v přímým přenosu uvidíš, jak se zblázním ;)

    OdpovědětVymazat
  3. a už jsi blonďatá nebo pořád zrzavá? :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Teď to mám tmavý s blond melírem :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Jůůů to jsem zvědavá na víkend :-D

    OdpovědětVymazat