pátek 24. června 2005

Heslo dne

hlavně žádné prudké pohyby - tý vole, tak takhle jsem se už dlooooouho nevožrala
Děsím se momentu, kdy začnu střízlivět. Zatím vidím všecno roztomile houpavě, krkám jak starej dědek a tak nějak mám všechno na praku...ale všeho do času. Už teď je mi jasný, že bude hůř.... Dámská jízda ! Dámská jízda v klubíku, kterej je dle mého naprosto úžasnej, bohužel blbě zastrčenej a prostě byly jsme tam my a pak už jen personál a jeho známí.... nicméně to mělo spoustu výhod, z nichž nejvýznamnější byla ta, že jsem beztrestně zpívala karaoke do mikrofonu a bylo mi to fakt jedno - dostatek alkoholu a nedostatek cizích lidí způsobily mojí nesoudnost, voraženost a drzost ;)))) Hi hi hi, byly jsme nakonec čtyři, vypily se kvanta vína (mám pocit, že valnou měrou jsem pila já), zpívalo se, tančilo se a když jsme už byly na odchodu, ozval se telefonem Bob, jestli u vchodu do klubíku je nápis Bingo a že v tom případě tam za chvíli máme jeho kamaráda, který taky slavil rozlučku se svobodou... Jo jo, takže jsme byly zatlačeny bandou mužů na bar a mně teprve po chvilce došlo, že ten krásnej mužskej v kraťasech, co by mě normálně hrozně zajímal, nemít před svatbou, je můj skoro muž ;)))) A pak už si tak matně pamatuju, že se Bob na mně kvůli něčemu naštval, nemluvil se mnou a domů jsme jeli taxíkem ještě s bývalou kolegyní, která u nás přespávala a pak se jen ráno ozvalo: " Miláčku, na kolik sis dala budíka. Já jen, že je osm pět. "...a já si sedla, zhoupla se, kolegyňka zavolala druhé kolegyni ( taky s námi pařila) a že teda jedeme do práce.....No, a tak tady teď sedím, soustavně krkám ( což mi dělá NEUVĚŘITELNĚ dobře) a děsím se až a)začnu střízlivět b)budu muset pracovat A taky závidím Bobovi, který doma leží s mokrým ručníkem na hlavě, místo mluvení šeptáta jehož jediná ranní činnost byla napsat SMS do práce, že nedorazí........ Ehm, mám jít zvracet nebo nemám jít zvracet?

2 komentáře:

  1. Tak to je fajn, že jste si to užily. Škoda, že jsem si ten mail nepřečetla pořádně.My si to užily taky, a i když loar zdrhala už o půlnoci, bylo to fajn... A zle mi je taky...
    Jinak poznáváš tohle místo? ;)
    http://www.deviantart.com/view/19818611/

    OdpovědětVymazat
  2. Jéééé, to je u nás :) "Vždyť jsi doma, za chalupou, slyšíš, v stáji koně dupou " :-))))))) uf, a to to vidím dvakrát...

    OdpovědětVymazat