neděle 4. března 2007

Zlatý časy?

Zlatý voči....

Tak jsem furt řešila, jestli v tý dopolední čtyřhodinovce, kdy Zuzka nabírá sílu na podvečerní rodeo, mám spát, nebo se jít najíst a osprchovat. Zuzka to vyřešila za mně - už v pátek spala hodně bídně a od včera nespí dopoledne skoro vůbec. Takže jsem nevyspalá, smrdím a mám hlad. A zalehlý uši. Problém je, že ta příšerka spí jen v kočárku někdy po poledni, jinak většinou usne tak na dvacet minut v přestávce mezi kojením.... Večer už zase nevím, jak jí uspat, pak nás čekaj 4 hodiny spánku (od kojení je to i pět hodin, jenže hodinu tý kukačce vysvětluju, že už fakt nemá hlad, že prso není dudlík a že malý holčičky maj spát. A taky vyměňuju poblinděný zavinovačky), pak půl hodiny nácvik odměněnej ani né dvěma hodinama spánku a šlus..... Takhle jedem zatím druhej den Nejhorší na tom je, že už jsem si myslela, jak to mám zmáklý a že vím, jak na to. A že už prostě najíždíme na rozumnej režim...... Houby já dělám všechno stejně, leč Zuzka reaguje pokaždý jinak :-) Jo, a taky si zkuste představit, že vám po půl hodině konečně na ruce usne andílek, vy ho pooooomalinku uložíte do postýlky, lehnete si a deset minut se bojíte usnout. A protože v postýlce je ticho, začnete usínat....uáááá, v ten moment někdo vymění andílka za čertici.....................

3 komentáře:

  1. Dobře, že to píšeš, aspoň mě to nutí nadespat si do zásoby :)

    OdpovědětVymazat
  2. vydrž, bude líp, uvidíš!:-)
    to si musíš holt prožít, jinak by té radosti bylo příliš mnoho:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych tu radost unesla :-)

    OdpovědětVymazat