středa 14. března 2007

Šestinedělí !

A je to..... jenže co?

Zuzka včera oslavila šest týdnů. Já jsem tím pádem oslavila konec šestinedělí. Měla bych mít srovnaný hormony a s tím srovnaný tělo i hlavu.... A taky se s Bobem můžem vrhnout do víru vášně (proboha, kdy?????) Suma sumárum bych řekla, že jsem ten měsíc a půl ustála :-) Bez důvodu jsem ukápla slzu jen párkrát a to při kojení a ještě jsem to hned utla. U nablblejch filmů jsem brečívala odjakživa :-) Jediný, co mi dělalo problém, ale už se to lepší, je takovej zvláštní pocit, že je Zuzka naše, že je to holčička, proč vlastně Zuzanka a hlavně ŽE JE TO NA FURT. Divný. a mý tělo? Pořád mám osm kilo navrch, ale pomalu to mizí, takže snad nezůstanu jako hroch. Strie se mi v těhu neudělaly žádný . bříško mám sice ještě maličko vyvalený, pupík tmavě hnědej, ale jizvičkz žádný. Zadek taky vypadá, že půjde zmenšit bez následků. ovšem prsa nevydržely - na každý mlíkárně mám dvě jizvičky...chjo Ještě v neděli jsem si myslela, jak jsme si už se Zuzkou nastavily režim a jak přestávám padat na ústa a začínám všechno zvládat. Jenže to hurá jsem křičela moc dopředu - na pondělí jsem se nijak skvěle nevyspala a od tý doby to nezvládám dospat...... Zítra jdem se Zuzkou na kontrolu, tak jsem zvědavá, jak roste

Žádné komentáře:

Okomentovat