sobota 24. března 2007

Protestuji

Hlasitě protestuji

Ach jo, na drbárně se všichni chluběj ( teda skoro všichni), jak jejich dítě krásně spí a jak jsou odpočatý.... jen já jsem furt jak praštěná polenem po hlavě. Včerejšek byl totiž naprosto unikátní a dle všeho se tak pohodová noc a den nebudou hned tak opakovat. Naopak - tu jednu pohodu se mi Zuzka rozhodla fakt osladit -jedna série po 4 hodinách a pak už ostatní po dvou. Budila se s přesností +- pět minut, jak když má v hlavě budík.... A od rána je jak puchejř... prvního úsměvu jsem se dočkala až při dopoledním kojení. Jinak koukám jen na nakrabenou pusinku, nakrčený čelíčko a co chvíli poslouchám řev... I když teda - dneska už podruhý si docela dlouho sama hraje s hrazdičou na zemi. Motýl Fanouš začíná bejt oblíbenej ( je to světluška Freddie od Lamaze - maj fakt výborný hračky) - Zuzka s ním vede vážný hovory. Jo, a před chvíli se ozvalo šílený kručení a prďanec jak hrom, tak snad jen Zuzku trápí bříško a už bude líp. CHCI ZPÁTKY TO MIMINKO, CO JSEM TU MĚLA VČERA !!!

1 komentář:

  1. Z vlastní zkušenosti vím, že jakmile se pochlubím, jak mám úžasně hodný dítě a pochválím ho, jak krásně spí, okamžitě se mění v nespícího uřvanýho tvora z pekel!!!! ;o)

    drž se!

    OdpovědětVymazat