sobota 24. března 2007

Ach jo

Fakt je to se mnou čím dál horší...aneb jak (ne)ukrást plíny

To, že občas v sámošce skládám do tašek věci podle velikosti a něžně ignoruju, že některý jsou z druhý strany pásu a ještě nenamarkovaný, na to jsem si zvykla.... (Většinou si toho všimnu dřív než prodavačka a zdařile se napráším, takže si nejsem vědoma, že bych někdy fakt něco odnesla ;) ) Jednou jsem v krámě zjistila, že mi chvíli před tím v autobuse ukradli peněženku a vzteky jsem naházela nákup zpátky do regálů a vyjela s košíkem ven, kde jsem zjistila, že jsem šikovně ukradla jogurt, ale i ten jsem vrátila Ovšem dneska jsem to pojala velkoryse a rozhodla jsem se ukrást balík potištěnejch látkovejch plín za bratru tři stovky !!!! Njn, jela jsem koupit chrastítko, jedno, konkrétní, a narazila jsem na plíny. Chrastítko neměli a těsně před východem jsem se srazila s bejvalou kolegyní - probraly jsme děti, daly si rady do života a já elegantně, za zvuku pípajícího alarmu vyplula na chodbu obchoďáku ;) No nic no, jsem pořád stejnej blbec, takže jsem se hrozně lekla a když mi došlo, že to zařízení pípá na mně, zajela jsem plavně zpátky a tu ovčí nádheru jsem zaplatila ;) Jsem neuvěřitelná :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat