pátek 23. března 2007

Vyměněná?

nebo dělám něco dobře?

Týjo, dneska poprvý po týdnu a půl nejsem unavená.... nevím, co se stalo, ale Zuzka v devět baštila, v deset usnula a vzbudila se až ve čtyři!!! a pak až v půl osmý -normoš se budí ve dvě, ve čtyři a v šest ;) a to se ještě ráno dásnila od ucha k uchu a nechtěla kvůli tomu ani pít - neměla čas, musela usmívat :) a pak ještě vydržela půl hodiny dirigovat kolotoč Takže já teď řeším, jestli to je tou rýmou, co s ní bojujeme, nebo jsem něco udělala dobře a nebo už Zuzka povyrostla a hodlá to tak praktikovat častěji ( to je ta nejlepší verze) Vůbec byla už včera taková hodňounká - nechala se uspat, chvíli spala i sama v košíku ( možná náhrada za kočárek - kvůli rýmě jsme včera vynechaly procházku) a skoro vůbec nebrečela JO, a ta rýma - to je teda něco...začalo to v úterý po vycházce. Nechala jsem prďolku chvíli řvát v kočárku a najednou se místo šílený řevu začaly ozývat takový nakřáplý zvuky....v noci pak Zuzka místo svýho obvyklýho funění a hrkání vydávala podivný funění a nechtěla moc spát. Takže ráno jsem dostala od sestřičky z ordinace telefonní instruktáž - odsávat a stříkat do nosu vincentku..... Jo, odsávat - odsavačky mám dvě, na vysavač jsem chtěla nechat, až bude starší, na mimčo prej stačí můj dech a obyč hadičková odsávačka..... Jo, podtlak by asi stačil, ale Zuzce se hadička nevejde do nosu a pokus o odsátí byl doprovázenej solidním koncertem nakřáplýho zpěváka ;) Takže jsem vybalila tu na vysavač, nezavírala jsem oči, abych neviděla matčin výraz "kravčí matko, chceš dítěti vysát mozek z hlavy" a celý model jsem sestavila, zapla vysavač, kosmický zařízení na to připojila a .... Zuzka si ani nevšimla, že jí něco dělám. Časem teda zjistila, že se něco děje a uhejbá mi hlavou, ale akutní řev se nekoná, zato hleníky lítaj jak o leteckým dnu (do toho zařízení, né kolem ;) ) Pokroku budiž třikrát slává!!!! Jo, a babičce bylo zařízení předvedeno a bylo schváleno k použití na její vnučku :-) Tak nám držte palce -ať je rýma brzo pryč a ať Zuzce vydrží těch šest hodin spánku v kuse (ehm, takhle nějak si teď představuju ráj - ještě před pár měsícema jsem si ho představovala naprosto jinak ;) )

1 komentář: