neděle 11. března 2007

Dásnění !!!

a ztracený nohy

Huráááá - Zuzka se už usmívá !!! Ale né jen tak pro nic, nebo když si prdne - Hezky se směje na náááááás !!! Ještě v úterý úsměv znamenal "pozor, budu řvát", ovšem ve středu se Zuzka usmála na mně a řev se nekonal. Tak jsem si říkala, že je to krásná náhoda, ale ona to zopakovala ve čtvrtek znova a v pátek několikrát. Včera ta protivka nechtěla, ale dneska se už zase na mamku dááááásní !!!! Taky se už Zuzce moc nelíbí v košíku, sice si chvíli povídá s hrazdičkou, ale fakt jen chvíli. Takže jí dává na deku na zemi a tam je mooooc spokojená. Nejvíc, když si tam s ní povídám, ale zvládá se zabavit i sama. Dneska k nám ještě přibude deka s hrazdičkou, tak snad Zuzka zase vydrží o chvíli dýl si sama hrát A ty nohy? Ty nám včera zmizely na procházce v kombinéze :-DDDDD Našli jsme je až doma při přebalování :-D

7 komentářů:

  1. ...pro Jarmila:
    http://www.rodina.cz/scripts/jmena/default.asp

    PS: Jarmil znamená - překvapivě - milující jaro :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ...spletl jsem si blog :-)))
    Promiň.

    OdpovědětVymazat
  3. to se stane ;) Ale my jméno fakt už vybraný máme :-D

    OdpovědětVymazat
  4. ...promiň, jsem fakt moula.
    Ale co, třeba se ti ty stránky za rok za dva budou ještě hodit ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Takový dásnění na mamku, to musí být krásný. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mno...možná by to chtělo žít taky trochu něčím jiným. Občas se člověku z nadšení nad novým životem nějak vytrácí jeho vlastní, alespoň takový dojem na mě tento blog činí...Pozor na opičí lásku, krutě se vrátí.

    OdpovědětVymazat
  7. ehm, díky za komentář...ale blog už je o třičtvrtě roku jinde a řekla bych, že opičí láska zatím nehrozí ;) a holt šestinedělí je šestinedělí - nic jinýho, než miminko pro mě neexistovalo, neb jsem nic jinýho nestíhala

    OdpovědětVymazat