pondělí 13. března 2006

Soustřeď se

Ještě že mám ten kalendář...
Pondělky po dovolený mi nedělaj dobře na pleť. A jak je vidět, je úplně jedno, jestli ta dovolená byla tři tejdny nebo jen dva dny.....no prostě jsem to včera o hodinu zvrzla. Došlo mi to, když jsem stála s pětiminutovým zpožděním před dveřma ordinace, kde se skvělo, že v pondělí jsou do pěti. Bylo půl šestý a pět minut. Tenhle problém mívám odjakživa - pletu si půl šestou a šest třicet, nebo půl třetí a tři třicet..... ke všemu jsem se tam hnala s jazykem na vestě přes dvě bouračky a pak, cestou domů, jsem se jaksi netrefila. Tuším, že minimálně jedním dopravním přestupkem jsem se dostala na trasu, která mě místo na Vltavskou a dál na sever, odvezla k letenskýmu tunelu..... usilovným popojížděním tunelem jsem se dostala na Letnou. Zamávala Sparťanům a dalším dopravním přestupkem jsem se dostala do správnýho pruhu, kterej už mě odvedl domů. Cestu do Dejvic bych nepřežila :) Adneska mám hroznou radost, že krásně stíhám a že snad poprvé od podzimu vyrazím do práce včas, když mi při balení svačiny padne oko na žádánku k doktorovi....KURNIK....dyk jdu dneska na osmou na polikliniku kvůli platfusu. A tak mám teď chvíli času. Málo na to, abych začala nějaké domácí práce, ale tak akorát, abych si postěžovala, že mě tam nahoře někdo nemá rád ;) Doufám, že až za patnáct minu nasednu do auta, nezapomenu, kam jsem mířila ;) Z dálnice se přece jen hůř sjíždí.

Žádné komentáře:

Okomentovat