středa 15. března 2006

Jednosměrně

Teda nechci Vám do toho mluvit, ale jsou tu policajti a vyjíždíte z jednosměrky
Tak takhle vyděšeně vyukulenej výraz se mi už dlouho nepovedl. Pravda, bylo mi divný, proč ten taxikář na mě kouká a zběsile točí prstem. Taky mi nepřišlo v pořádku, že v mém pruhu parkuje v protisměru Fabie s reproduktorem místo chladiče. Ale pravdu jsem se dověděla, až když jsem stáhla okýnko ;) Ovšem vzápětí jsem dost podobnej výraz vykouzlila i na tvářích všech zúčastněných (hodný pan taxikář, pan policista, paní policistka a ještě jedna osoba, kterou neumím zařadit) poté, co jsem sdělila, že teda zacouvu a předvedla jsem etudu na téma "blondýna se otáčí na parkovišti" Pan taxikář radši o dva metry couvl. Policajti necouvli jen proto, že stáli před autem. Pak jsem elegantně odjela. Na moji omluvu můžu jen říc, že jsem v tý ulici byla poprvé (pomnieme-li můj zdejší pobyt ve věku 0-2 roky) a vjela jsem tam vcelku narychlo, abych nezdržovala provoz. A taky, že tahle na dva dny půjčená Felicie s vrzavou vyviklanou spojkou má oproti mojí krásný Ferušce dost prachmizernej rejd a o posilovači řízení ani nesní, páč neví, co to je.

Žádné komentáře:

Okomentovat