čtvrtek 23. března 2006

Líná

nuda nuda, nebo spíš - pohoda, pohoda
No jo, ono se vážně nic neděje. Nebo teda děje, ale nevytáčí mě to, tudíž nemám potřebu o tom psát. Jsem šťastná, spokojená, těším se na léto, hodlám reklamovat počasí, kdybych věděla, kde ( předvčírem, jak sněžilo, jsem se málem rozplakala) Takže jen telegraficky: V sobotu jsme doma uklízeli a pak se něžně picli u Finofilů V neděli jsme uklízeli hystericky a pak jsme se vyškrábali na Říp ( vyškrábali doslova - vzhledem k ušlapanýmu, uklouzanýmu a namrzlýmu sněhu skoro po celý cestě) V pondělí jsem se dokopala na spinning a pak jsem sebou plácla k bedně V úterý Bob vyrazil s mančaftem na hory, já vyrazila do práce, pak na nákupy a večer jsem stvořila veledílo - čtyři španělský ptáčky, který se ovšem u nás nazývají roláda, páč jsem do nich zapomněla dát okurky ;) A včera jsem vyrazila ke kadeřnici, což je jedna ze dvou opravdu důležitejch věcí, který se mi udály - mám na hlavě sestřih, ze kterého se dá vcelku jednoduše udělat účes, cože je po víc jak čtvrt roce vcelku pokrkok, protože až do včera se o sestřihu nedalo mluvit vůbec a o účesu jen s velkou špetkou fantazie. Další důležitá událost je, že jsem si včera koupila kostýmek. Krásnej, růžovej, s roztomilou růžovou minisukní. Jsem v něm neuvěřitelná kočka... ani já sama jsem tomu nemohla uvěřit, když jsem se v něm naparovala ráno před zrcadlem, což způsobilo moje téměř půlhodinový zpoždění při vytváření hodnot.... Teď jsem místo oběda vyrazila koupit vhodný černý tričko, což se zadařilo, tudíž můžu směle říc, že v sobotu na oslavě osmdesátin Bobovy babičky budu opravdu kost ;) No, a dneska jdeme na Labutě. Né na matějskou, ale do Národního !!!!! juj, já se tak těším, už dobře pět let jsem je neviděla ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat