čtvrtek 2. března 2006

Nestíhám a hlavně nechápu

Kdybych to byl býval věděl, tak bysem to nedělal....Ó bože, když jsem před necelejma dvěma tejdny slíbila bratrovi, že dám do zástavy můj byt na jejich hypotéku, fakt, ale FAKT jsem netušila, co mně čeká. Vytáhnutí smlouvy o koupi a čekání dvě hodiny na pana odhadce, který zapomněl, to byl jen chabý začátek. Že banka vyžaduje pojištění nemovitosti a smlouvu o převodu do osobního vlastnictví, to chápu. Že převodní smlouvu nepovažuje za dostatečný nabývací titul, to už chápu míň. Ale k čemu kurnik potřebuje vědět, od kdy tam mám tvralý bydliště, to mi teda vážně uniká. A hlavně, kuwa, kde to mám zjistit? Trvalý bydliště tam mám minimálně deset let a matně si pamatuju, že to byla podmínka toho, stát se družstevníkem. Ale kolik let a měsíců to je přesně, to vážně nevím :) No dobře, kde to zjistit, to vím, ale proč, to mi vážně uniká (matně tuším, že to souvisí s hypotékou na byt, kterej si zrovna někdo kupuje) Jo, a taky nevím, proč ta oktávka, kterou jsem tak decentně předjížděla, najednou začala jet stejně rychle a když jsem přibrzdila a zařadila se zpátky, tak mi najednou frnkla. Že by komplex z toho, že Fabie jede rychlejc ( celých 130 km/h !!!!!) Jo, už parkuju na tom hlídaným parkovišti a každý den vesele hupkám sem a tam. Sedm minut svižný chůze - odpolko příjemná procházka, ráno skoro hysterický sprint :) A taky chceme jet na hory. Do Schladmingu. Příští víkend. Tak doufám, že seženeme rozumný ubytování. Zatím na netu nic moc :(

Žádné komentáře:

Okomentovat