středa 29. března 2006

Furt dokola

hlavně že o tom píšu
Vím to, a stejně to dělám. Furt dokola, pořád a pořád. Tentokrát jsem se nechala ukecat od kadeřnice a koupila si za tři stovky lahvičku z dajakým olejíčkem na jemný vlasy, aby měly objem. A aby to nebylo málo, lahvičku jsem sice zaplatila, leč zvesela odhupsala domů, nadšená z novýho účesu, bez lahvičky. Že mi něco chybí jsem zjistila v metru. Takže v pondělí jsem neváhala, vyrazila, milou lahvičku vyzvedla a ...... dneska ráno jsem na ní koukala, přemýšlela, že bych jí měla použít a říkala si, proč jsem si to vlastně koupila. Ano, PROČ? No, ještě že jsem udělala revizi dgrogi skříně, a na poličce je teď místo na dalších asi pět nesmyslných lahviček. Nemáte někdo tip na něco úžasnýho, bez čeho nemůžu žít ????

3 komentáře:

  1. Heč, já jsem si koupila oční stíny a protože jsem měla spoustu razítek, tak jsem dostala píling. Eh. :o

    OdpovědětVymazat
  2. kurnik, co je to zase za novinky s potvrzováním? se mi tu neuložil strááášně vtipnej komentář....

    Loar: bylo to něco o tom, že stíny jsou moc malá věcička, já mám teď ve skříni spoustu místa na něco na zpevnění, zadku, kolen, vlasů, nehtů, nosu, vrásek či něco jinýho takhle úžasnýho :-)

    OdpovědětVymazat
  3. něco s Ginkgo Bilobou ta je prej dobrá na PAMĚŤ?! :-) No když máš více místa, kup si větší balení...

    OdpovědětVymazat