čtvrtek 16. března 2006

Debil, debil, debil

už aby byla půlnoc, snad to zlý kouzlo skončí
Lehkým a nenápadým přesmykem se dny Blbec změnily v dnešní den Debil. A nebo jsem se na debila změnila já. Ráno jsem měla hafo času. Dyk jdu až v devět na firemní zdravotní prohlídku. Lehárko, vyžehlila jsem pár triček, ploužila se po bytě, učesala se, namalovala a za deset půl roztrhla čtvery silonky, v mírném poklusu hledala další, konečně se oblíkla, našla kulicha rukavice a další nezbytnosti, zabouchla, zamkla, odemkla, sebrala baťůžek na cvičení, skoro zamkla, otevřela, vzala časopis, zamkla, sjela výtahem dolů, vyjela nahoru, odemkla a vzala kartu, na kterou mi pan doktor poznamená, že jsem všeho schopná. Očistila jsem auto, koukla na hodiny - deset minut zpoždění doženu na dálnici ;) To jsem ovšem netušila, že na dálnici se koná závod náklaďáků do vrchu. Potom se konal další na rovině a pak jeden s kopce. Před Zatáčkou někdo na silnici prskl traktor. Uf, nakonec jsem žádný další zpoždění nenabrala a s vesellým úsměvem klepala deset minut po devátý na ordinaci. Jediný, co není debilní, je, že se zdá, že jsem zdravá jako řípa, srdce jako zvon (ač EKG se nekonalo) a výsledky krve se dovím později. Nasunula jsem do auta a dospěla k názoru, že půl desátá je hezká hodina na začátek pracovní činnosti. V půl a jedna jsem zaparkovala na nádherným místě přímo před budovou ( jako by mi ho tu někdo držel) a ..... kurnik, kde je ta debilní karta s potvrzením mý schopnosti? Ha, na recepci nemocnice na stolečku, kde jsem z kabelky tahala klíče od auta. Tak to se může fakt stát jen rybě..... ale nejhorší na tom je, že mi kolega mezitím zabral to nádherný místo, čímž mě odsoudil k bloumání po haldách sněhu na parkovišti vedle. Parkuju vcelku slušně, tak doufám, že mi to nikdo neodře ;) A pak ke všemu to Lotusy - kurnik, proč zrovna mě se přesmykly do nějakýho podivnýho stylu? proč zrovna já musím koukat na neznámý okno a pátrat, kde si přečtu mejly? Proč zrovna já? JÉ, JÉ, JÉ...než jsem to dopsala, tak mi moje notesy přesmykly zpátky. Tak takhle vypadaj BOBÁNKY ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat