středa 8. března 2006

Rekreace ROH

miluju podnikový chaty !!!!
Uf, ještě čekám, odkud vylezou moji rodiče, prohlásila v sobotu Bobova podřízená P., když se rozhlídla po jejich podnikovce....Přesně ten samej pocit jsem měla já, když jsem se tam ocitla o tři hodiny dřív - dejchlo na mě moje dětsví. Krásná obrovská chalupa se zajímavou směsí vybavení a zařízení uvnitř. Evidentně se rekonstruovalo jen to, co bylo akutní - takže je tam nová kuchyň pro spoustu lidí, vcelku nová jídelna. V kuřárně je naopak změť starých stolů a nádherný kachlový kamna. Všechny futra jsou snad z dob roubenky a v pokojích jsou vrzavý podlahy, starý koberce, postele z osmdesátých let s matrací nadzvedávací pružinou, k tomu lustr z roku raz dva a lampičky tak tři roky starý. Sprch jsou OK, ač žádný výkřik techniky. A ty nápisy - vyčesané vlasy nepatří na zem, ale do koše (a široko daleko kolem sprchy žádnej koš není) Oranžová plastová cedulka : "Nesvítí někde zbytečně?" a spousta dalších rad a návodů Jen přivřu oči a vidím sebe na podnikovce mojich rodičů, jak lítám po dlouhý chodbě s kufříkem s hračkama a honím se s dětma rodičovských kolegů.....

2 komentáře:

  1. "Vyčesané vlasy na zem nepatří" by se mi hodila, nezbyla Ti jedna za ploutví? ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mikne, tabulka o vlasech nebyla taková ta pěkná smaltovaná, ani nepěkná plastová...bylo to normoš růčo psaný :) Kam to třebuješ?

    OdpovědětVymazat