pátek 17. března 2006

Kosmetická

Vyhodit? Nevyhodit? Dyk se to může hodit :)
Včera jsem navštívila Afričanku v jejich bytě a odcházela jsem celá nešťastná. Mají krásnej byt, pořád uklizenej a bez zbytečnejch krámů. A tak jsem cestou v autě rozhodla, že je načase spoustu věcí vyházet. A protože vyhazovat neumím, musela jsem se na to vrhnout hned po otevření dveří, než mě ta vyhazovací nálada přejde ;) Pustila jsem se do skříně s kosmetickejma věcma. A zjistila, že je třeba po příbuzných rozdat seznam kosmetických přípravků, který používám (jak jsem pak koukala, měla bych ho sepsat i pro sebe, abych zabránila záchvatům nákupů zlevněných balení po dvou zaručených přípravku na celulitidu, nerůst chloupků a zkrášlení nohou) Takže jsem majitelkou: tři olejů a pěn do koupele, ač se skoro nekoupu pěti velkých a jednoho malého balení na zeštíhlení a zkrášlení zadku (až to na sebe napajcuju, nebudu mít zadek žádnej) jednoho krému na zpevnění prsou ( součást sady na zadek, protože prsa je to poslední, co potřebuju zpevnit) dvou krémů na změkčení kůže na nohou ( proboha proč?) tří sprchových gelů (to se časem užije) dvou tělových sprejů ( doteď nevím, kdy a jak to použít) tři krémy a jedno mléko na opalování + mléko po opalování ( bylo strašně krásný s obrázkem toma a jerryho) čtyři normální a dvě luxusní mýdla + patnáct minimýdel nakradených po hotelech dvacet vzorků krémů, makeupů a šamponů dvacet cestovních lahviček s kdečím dvacet jednorázových žiletek ( z toho asi patnáct děsivých jednobřitých koupených z nouze) tři velké parfémy či toaletní vody + deset vzorků ( na pět let je na voňavky embargo) pět tělovejch lotion tři repelenty (jeden až z afriky) pět laků na nehty a odlakovač ( naposledy jsem se lakovala před pěti lety, leč laky nakupuju ráda - maj kráááásný barvičky) a pak z toho co opravdu používám - jen jedna náhradní zubní pasta, žádnej novej kartáček, dva docházející antiperspiranty, dva načatý šampony a tři krémy na ruce, žádnej lak na vlasy, gel či pěnový tužidlo (teda jen ty, co používám a stojej v koupleně) a dva krémy na obličej. vyhodila jsem jen použitý žiletky, prázdný pasty, tři zatuhlý laky na nehty, pět starejch hřebenů a sadu na stříbrný tetování :-) Takže skříň zůstala sttejně plná, jako dřív, ale je hezky přerovnaná .... Ovšem - spustila jsem v sobě potřebu začít tyhle nepoužívaný věci používat. Večer jsem zahájila masáží zadku za pomoci zeštíhlujícího krému, na ruce jsem napatalala dvojnásobný množství krému, obličej umyla obličejovým mýdlem ( mám doma dvě, ač před časem jsem to druhý honemhonem kupovala, že bez něj nemůžu žít - asi mi to druhý někdo podstrčil), ráno jsem zase masírovala, na vlasy dala kondicionér a na obličej napatlala vzorek makeupu od Vichy.... jen ať to hezky mizí !!!! Jo, mizím za kolegyní věnovat jí dvě balení modročernýho šamponu ( byly tenkrát zlevněný a kdo moh tušit, že se dám zpátky na blond ;))))

5 komentářů:

  1. Vy jste se s Lorrain domluvily?? :-))

    OdpovědětVymazat
  2. juj, Lorrain moc nečtu :) jdu se juknout :DDD

    OdpovědětVymazat
  3. koukám že my ženský jsme povětšinou stejný:o))), měla bys vidět mojí sbírku, která se dost rozrostla v dobách, kdy jsem prodávala Oriflame... musela jsem mít vše, co bylo v akci, měla jsem to přeci ještě s jednou slevou:o), teď nevím, co s tím, ale vyhazovat se mi to taky nechce... chjo věčný to problém... teď jedu v Avonu, přikupuju a přikupuju...

    OdpovědětVymazat
  4. Já nepřikupuju od doby, co moje Avon lady šla na mateřskou. Ale dostatečně to nahradí švagrovka, moje matka a Robíkova potencionální švagrovka ;) už mám doma jedno dárkový balení bokem a přemýšlím, kam ho udám :) asi skončí ve vánoční tombole :DDDD

    OdpovědětVymazat
  5. Klid. Kdybys viděla mou skříň... Jednou za rok to projdu a vyházím prošlý věci. Teď jsem se zařekla, že dokud to nespotřebuju, nic nekoupím. Jenže pak jsem oslavila spotřebování kondicionéru koupí mýdla a brousiče ksichtu (proč, když to nepoužívám?) Pokud jde o Avon, mám do tomboly jeden moc pěkný šátek... Komárovi se bude hodit ke kabelce

    OdpovědětVymazat