pondělí 6. března 2006

Auvej jauvej II

Prostě mám blbý nápadyKocoura jsme v sobotu nechali jeho osudu a přemístili se do Jablonečka na firemní chatu od Boba. Z původně plánované akce pro jeho mančaft se vyklubala akce pro něj, jeho dva podřízené a rodinné příslušníky. Ale co, chyba ostatních - my si to opravdu užili. V sobotu Bob snowboardil, já lyžovala, Plagát snwoboardil a poskakoval na zábradlích ve snowparku, pak jsme se ubytovali, došli si na segedín, zdřímli si, počkali na další kolegyni s přítelem, došli si na véču ( to byste nevěřili, jakej je to v Jablonečku problém ....nejvíc mě dostala pizzerie, která cestou na oběd byla zavřená, bo otvírali v 18.30 a cestou na večeři už byla zavřená, bo zavírali ve 20.00 - trošičku mi to přípomíná "...ale chodili mu tam lidi" ) Pak jsme lehce zakalili a mně při té příležitosti napadlo, že když se druhý den bude kolegyně učit na snowboardu, že bych do toho mohla jít taky.Nebýt jediná potlučená, to je docela veliká motivace. A taky - co na týhle sjezdovce s lyžema ;) Čert se o víkendu v tom kukání opravdu činil, a já blbec mu to sežrala. Ráno jsemv půjčovně nafasovala prkno, boty a celá vyděšená se postavila do fronty na kotvu. Celou frontu jsem přednášela svý děsivý vize a plánovala, jak se s tím prknem na noze budu vracet na nástupní plošinu a co budu dělat, esli dojedu dál než deset metrů ;) Nakonec jsem hupla plagátovi za krk, dostala kotvu mezi nohy a kupodivu vyjela až nahoru. Když pominu křeč do přední nohy, tak to vůbec nebylo špatný ;) Ovšem cesta dolů - to byl horor. Klouzání na zadní hraně - to stráááášně bolej lejtka. Klouzání na přední hraně - to bolej achylovky a špičky. Au au au. Není divu, že druhou jízdu jsem měla obrovksou motivaci dělat obloučky, bo se aspoň ta bolest pravidelně střídala. Ovšem - pořád to bylo na ručník. Třetí jízdu, po čaji, jsem už sjela obloučkama, protože občasné padnutí na hubu či na zadek bolelo mnohem míň, než soustavné stání na hraně ;) Takže TRAMTADADÁ !!!! Dostal jsem pochvalu od manžílka, způsoblila překvapením lehce zvednuté obočí u pPagáta a začalo mě to bavit !!!! Ovšem nic to nemění na tom, že ač zvládnu sjet vcelku prudký kopec vcelku pěknejma obloučkama, tak padám, bolej mě nohy a občas opravdu nevím, kam se rozjedu :)))) Jo, a dneska - dneska mě bolí svaly snad všude. A kde mě nebolí namožený svaly, tam mě bolej otlučený kosti......

Žádné komentáře:

Okomentovat