středa 31. března 2010

Marodi na scéně

a tak si užíváme poslední dny, než nastoupím do rachoty....

Abych řekla pravdu, tak poslední dny před tím, než mi vypukne věčný a definitivní chození do práce, jsem si fakt představovala jinak. Ke všemu to počasí - jo, dneska je hnusně, ale ty ostatní dny bych nejradši obrečela.... Už druhý týden dřepíme doma, obě marodný. Nejdřív lehla Zuzka - tři dny jen ležela a usínala či spala, pak dostala diagnozu zánět průdušek a antibiotika. Čtvrtý den tu lítala jak čert, ale od soboty má zase horečky a sice už není leklá, ale ončo to teda fakt není. V sobotu jsem se k marodům připojila i já a chorobu sice pojmenovanou nemám, leč antibiotika mám taky..... A do toho dnešní den blbec - vlastně to začlo už včera , večerní bitvou o spolknutí antibiotikovýho sirupu, ve 4:40 k ránu se pak příšerka vzbudila, nastěhovala se k nám do postele a rozhodla se vyprávět nám, co všechno včera dělala, přinesla nám hračky a vymýšlela si, který pitíčko chce a který nechce ....nakonec jsme jí udolali a všichni jsme usnuli. Pochopitelně, ráno nebyla princezna k probuzení. Příšerka, která strašívá před sedmou, ještě ve čtvrt na devět spala. Bohužel, zrovna v den, kdy jsme potřebovali být do devíti na odběrech krve. Byl to docela fofr, do laborky jsme vtrhly těsně po devátý, Zuzku jsem se sestřičkama přepraly, takže odběr probělh v pohodě, byť za zvuků podivíné úpící árie. Další půl hodinu jsme strávily u doktorky, aby nám předepsala nová antibiotika - za a proto, že stará nevyjdou, za b proto, abych nemusela postupovat boj.... No, ale furt pohoda, katastrofa nastala teprve teď - v lékárně jsem zjistila, že jsem za ty tři minuty přesunu z ordinace někde nechala recept (našel se v čekárně na přebalováku a já při tom vůbec nevím, že jsem se tam i jen zastavila), u pokladny v lékárně jsem zjistila, že nemám peněženku a vzápětí, že jsem i bez mobilu.... Ještě že lékárna jede na karty a pánovi z parkoviště moc děkuju, že jen mávnul rukou a nechal nás odjet bez placení ! Jdu spát, protože jsem unavená, vyklepaná a nakrklá (sama na sebe, což je asi nejhorší) Dobrou :)

1 komentář:

  1. No vy si teda užíváte to teda jo, snad to bude brzo zas lepší... :-)... asi bys potřebovala, klíče, peněženku a mobil přidělat na řetízek ke kabelce, ale abys pak zas nehledala tu kabelku :-D :-D

    OdpovědětVymazat