pátek 2. dubna 2010

Moji přátelé

až někdy ty imaginární lidi potkám, zašlapu je do země neb mě historky o nich pronášené třikrát dokola třikrát denně doháněj k šílenství ;)

Historek o přátelích denně přibývá a každý den mi jsou téměř všechny odvyprávěny několikrát - dostáváme se cca na tříhodinový blok neustáleho žvanění mé dcery, co s nima dělala včera, co dělaj každý den a že jim upečeme dort (každý týden mají její hodní přátelé narozeniny ;)) Včera si u nás byla kamarádka cosi vypůjčit - při letmém setkání dole v baráku převzala předmět, předala mi tašku s dobrotama na revanš a za odměnu se dověděla "Moji přátelé jsou chytřejší!" Víc z příšerky nevypadlo.....dodatek následoval až poté, co v tašce s dobrotama našla pro sebe žvejkačky a proběhl kurz žvejkání, neb doteď to u nás byla neznámá disciplína "proč nám to sem přinesla, dyk to neumím žvejkat !" Kamarádka má sto bodů, neb se rozhodit nenechala :-D "Ryb, vyřiď Zuzce, že se na ní příště vyprdnu, ať jí pamlsky donesou její chytřejší přátelé " :-DDDD P.S: uááá, kam na ty slova to dítě chodí - mě tu teď píchá suchým listem z draceny : "mami, z čeho to pochází?" A já si myslela, že mluvím normálně !!!!!!! :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat