čtvrtek 22. dubna 2010

Věčnej boj

Respekt u rodičů jsem si měla vybudouvat asi o něco dřív než teď.....uáááá ...já se z matky fakt picnu Právě vidíte matku Heroda, která se rozhodla zabít vlatní dítě, protože kouká jen sama na sebe a dělá si to, co sama chce !!!!! A VŮBEC nedbá na Zuzančino zdraví !!!! A to proto, že jsem se včera, po oznámení od doktorky, že Zuzka je v pořádku, v krvi už nic není a nemusí brát atb, rozhodla, že pojedeme na víkend na chalupu - je tam pouť a já se tam těším už od ledna - Zuzka letos promarodila všechny hezký dny, Matějskou, Velikonoce - pět víkendů krom jednoho, kdy jsme hnily zavřený v Brně, hnijeme zavřený doma Matka vyzkoušela všechny možný finty - od "pojedeme za tátou do Poděbrad" přes "no, ale mně se tam moc nechce, já s tím nepočítala" po "já tam nepojedu" a přešla na tvrdej kalibr "je tam zima, Zuzka nastydne" "budeš jí tahat venku a ona zmrzne" "po atb se nesmí tři dny ven" (včera říkala jeden den) "jsi cvok, ty atb ještě bereš" Jediný, čeho docílila, je, že ještě včera jsem říkala, že tam pojedeme na 90%, dneska už vím, že tam pojedeme stoprocentně, protože tam prostě pojedu, i kdybych měla chcípnout !!!!! (Zuzuka je fakt v pohodě a chlad na chalupě zvládne hravě líp než případnou návštěvu vyhřátý akce, kde jsou mraky dalších lidí či dětí a výrazně líp, než další dřepění doma)

4 komentáře:

  1. A matka s vámi musí?

    OdpovědětVymazat
  2. Sámo, že nemusí - vůbec nevím, jak na to přišla :)

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě jeďte. Děti po nemoci toho mají doma akorát po krk. Stejně je to doma zabacileno, aspoň se dostane na čerstvý vzduch.

    OdpovědětVymazat
  4. Jasně že jeď! Akorát tam neoddělej sama sebe :-D a dej hlavně odpočinout těm nervům ;-)

    OdpovědětVymazat