neděle 4. dubna 2010

Barvení vajíček

je bezva zábava, jen to člověk nesmí dělat s tříleťákem....To byl dneska den, ráno jsme zvládly první ponemocí procházku s malým nákupem, v poledne dorazili na oběd naši, sežrali jsme berana, pak jsem si zdřímla s drakoušem skákajícím mi po hlavě, pustily jsme si film a pak Zuzka asi pod vlivem Ďábla s Pradou vytáhla letní oblečení a udělala módní přehlídku. Jenže jí to zmohlo a v půl sedmý v jednom modelu usla u televize...tak jsem jí ve spánku převlíkla do pyžama, jenže při podávání atb se vzbudila, i kdyžč se ještě nechala donést do postele, jenže vzápětí vyskočila... No, a pak mi došlo, že jsme zapomněly na vajíčka.... uáááá, chtěla jsem jich obarvit osm, čtyři ruply, takže jich bylo dvanáct nakonec jsem obarvila i jedno ruplý, barvy chytly blbě a jediná dobrá byla modrá - jedno modrý Zuzce vylítlo na zem jak teniskák, druhý jen naklepla, pak naklepla ještě červený ...nakonec jsem vyndala ještě pátou barvu a obarvila dvě oranžový u obtisků mi strkala obtisky napřed do vody, takže jich část odplavala.... ...sumasumárum máme devět hnusnejch nabarvenejch vajec, dvě nenabarvený a jedno barevný skoro oloupaný, jíst to budem příští čtvrtletí jdu si k večeři "uvařit" chleba s hořicí a vajíčkem (kurnik, hořčice mi asi došla ) jo, a v závěru úspěšného dne se Zuzka zasekla u Shreka a odmítá jít spát

3 komentáře:

  1. :-)))
    Každá snaha se počítá...

    OdpovědětVymazat
  2. No a? Tak máte devět hnusnejch vajec a jedno šťastný dítě, ne? To za těch 50 kaček, nebo kolik to stálo, stojí! :)

    OdpovědětVymazat
  3. jj, a já jsem se docela i pobavila ;)

    já jsem klidná, když dělá něco sama -ať si to zmatlá jak chce, ale jak se angažuju a ona mi to ničí, chytám nerva :-D

    OdpovědětVymazat