sobota 3. dubna 2010

Asi budu brzy bezdětná

Dost to hrozí, jestli to dítě nezavře aspoň na půl hodiny pusu.....

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, dneska to nějak nezvládám ;) Peču z nudy mazanec, neumím to a jsem nervozní jak prvorodička. Zuzka je nadšená leze mi za zadkem, potahuje židli, aby všude viděla, židle hlučí, Zuzka všude překáží, žvaní, skáče a poskakuje, duše jak slon.... a pak jde k přehrávači, ztlumí mi písničku a šeptá: "pšššš, někde ještě spinkaj!!!" Teď si zase vymyslela, že chce pustit pohádku o lachtanech. Dumám, přemýšlím, až jsem nakonec vzala krabici, vyndala DVD a ukazuju jedno po druhým...... u Vydrýska příšerka nadšeně zavýskne - jéje, lachtani ! A do toho pochopitelně poslouchám, co její imaginární hodní přátelé....no, až ty přátele najdu, tak je asi zadupu do země....už vím, že bydlej daleko, nemaj maminku, maj miminko Terezku, jsou velký a můžou používat ostrej nůž a šahat na syrový maso, nechoděj už do školky, maj jí rádi, každej tejden maj narozeniny a musíme jim upéc dort bydlej taky ve druhým patře chodej se Zuzkou na ryby a každej večer k nim jezdí na kole, někdy s tatínkem, někdy s maminkou a někdy sama taky choděj krmit kačeny a jsou chytřejší už mám hlavu jak pátrací balon no, a pro velikonoční náladu přihazuju naše dnenší výtvory, které se na mých nervech taky trošku podepsaly :-D

7 komentářů:

  1. Takhle naštvanýho zajíčka jsem ještě neviděl. Ještě cigáro a kvér a byl by to rozený gangster :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten vlevo je fakt super :-)

    OdpovědětVymazat
  3. jojo, nekdy je to doma s detma narocny, ten nas sice jeste tolik nezvani ale staci dva destive dny kdy jsme uvezneni \'indoors\' a nikam nejdem a je toho DOST. Uz aby poradne vylezlo slunicko a mohli jsme zpet do parku, hrist...a na vychazky

    OdpovědětVymazat
  4. no jo no, my jsme už dva týdny marodný - z toho týden obě...a Zuzka ještě minimálně týden bude stonat, ale to už s babičkou

    OdpovědětVymazat
  5. takovej roztomilej zajíček to je ;) Ale je fakt, že Zuzka taky říkala, že je rozčílenej :-D
    mu snad ty oči předělám :P

    OdpovědětVymazat
  6. nic nepředělávat! konečně zajíček s vlastní osobností :)

    OdpovědětVymazat
  7. já zas přemýšlím, jestli ti hodní přátelé nejsou nějaký duchové :-D.... možná z kanálu ;-)

    OdpovědětVymazat