středa 10. března 2010

POMOOOOOOC

moje dítě peče sušenky

Reportáž: Odmítla jsem se této akce zúčastnit, tak si posloužila sama. Už má v hrnci strouhanku (ještě že tý "mouky" v piksle moc nebylo), jogurt a teď tam nalila mlíko (ufuf, ještě že máme od všeho fakt zbytky) jsem zvědavá, jak bude pokračovat.... ...ha sůl...tak ta mě taky netrápí :-D ...tak to trošku přesolila, našlehala metlou a teĎ matlá kuličky....no, snad tu kuchyň pak poznám ...."tatínku, chceš tu sušenku ochutnat, jak je výjimečně dobrá?" výraz tatínka při pohledu na podivnou hmotu radši popisovat nebudu - ale zdá se, že ochutnávku přežil jejda, ještě prej jdeme vařit dort..............uáááááááááááááááááááááá, někdy je mi líto, že už přeleze ohrádku. Uvažuju o roztomilé klícce :-D Jen to budu muset zkombinovat s roubíkem a nebo špuntama do uší.

Žádné komentáře:

Okomentovat