pondělí 22. března 2010

Posunutej čas

no, ten o hodinu ještě zvládám, ale ty pětiminutovky na splašenejch hodinách mi nedělaj dobře

Někdy v průběhu ledna jsem vysílala asi špatný vlny či co to bylo, každopádně to něco mělo vliv na hodiny v mým okolí. Zblbnout se nenechal jen počítač, video a rádiovej budík, neb čerpají informace kdesi z vyšších zdrojů ;) Ostatní hodiny to nějak nezvládly -mikrovlnku jsem po dvou výpadcích pojistek ani nenařídila, trouba jde o dvě minuty jnapřed, hodiny v předsíni a v obýváku o pět minut napřed, hodiny v autě se předběhly o čtyři minuty a mobil byl o tři minuty zpožděnej. Dotud dobrý - zjistila jsem rozdíly, špatný vlnění asi zmizlo a diference zůstaly konstantní - až do minulýho týdne, kdy jsem se z neznámýho důvodu rozhodla, že to spravím....Jenže jsem jaksi zapomněla, co jsem srovnala a co ne, takže teĎ čučím jak vrána na hodiny a dumám, jestli jdou dobře nebo nejdou a prd vím, kolik je vlastně hodin.... Ach jo. Až přemůžu lenoru, zkontroluju a srovnám všechno ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat