středa 17. března 2010

Ještě to musí doladit

ale i tak je to úspěch

Školka má na příšerku blahodárný vliv - už před tím, než tam začla chodit, začala se sama oblíkat - teda zkoušela to. Hlásila, že musí sama, když chce do školky. První se naučila oblíkat spoďáry, pak tepláky (sem tam si teda nandá nohy do jedný nohavice a kříčí, že je jako tučňák - nějak si to plete asi s lachtanem), pak přišlo na řadu tričko a ještě postupně doladila i svlíkání triček. Kalhoty si svlíká už dlouho... Dneska mě při převlíkání ve školce dokonce překvapila tím, že na šatičkách rozepla řadu malých knoflíků !!!! Oblíkla si kalhoty, svetr a dokonce i bundu bez toho, aby jí položila na zem a oblíkla si jí v leže (btw, úžasná to metoda, hlavně než pochopila, co patří nahoru a co dolů - kapuca na zadku je dost extravagantní záležitost) A tak za ní tak kráčím v obchoďáku, poté, co si sundala bundu, a kochám se, jak mám úžasnou a šikovnou holčičku a jaký má hezký šňůrky na zadku..... ....vycpaný kolena vzadu a kapsy na stehnech umělecký dojem ještě pozvedly. No, holt mi občas něco trošku unikne ;) "aje to nevadí mami"

2 komentáře:

  1. U nás ve školce prý měli revoluční systém, jak naučit děti oblékat bundičky :) schválně si to zkus, můj otec to dodnes považuje za geniální :) vezmeš bundu tak, že kapuca je normálně nahoře, záda máš k sobě a podšívku od sebe - dáš ruce do rukávů- a ladným kruhem mrskne rukama vzad a přehodíš bundu přes hlavu. A je oblečeno:)

    OdpovědětVymazat
  2. jé, to je super, podobným systémem si oblíkám trička, když se mi nechtěj obracet na líc ;)

    zkusím to zavést ;)

    OdpovědětVymazat