pondělí 5. prosince 2005

Úspešný den

Jen s tou pračkou mě nakrkli....
No jo, byl to hektickej čtvrtek, ale je to všechno zařízený...návštěva chirurgie pro zprávu pro obvoďačku, návštěva obvoďačky pro potvrzení, že můžu řídit bez omezení (prostě že už nepotřebuju brejle) a pro žádanku na ortopedii (zatracenej platfus ;))) Úprk domů s mezizastávkou pro mlejnek na koření (vzala jsem radši dražší od tescomy s nerez strojkem - doma jsem zjistila, že je rezavej ;))), matlání perníčkovýho těsta a čekání na opraváře. Opraváři přišli, řekli mi, že nemohli objednat náhradní díl, páč nevědí přesně jakej a že si odnesou jen dvířka. Pračku vyčistěj příště..... Ani seřvat jsem je nemohla, páč na mojí námitku, že mi to měl někdo říc, že bych ty dvířka přivezla a nemusela kvůli tomu zdrhat z práce, mi sdělili, že to mám pravdu.

Žádné komentáře:

Okomentovat