pondělí 12. prosince 2005

Svařák

Na co je kondicionér? Kde se berou kocouři? Je lepší bejt trapnej?
Že já mám kamarády takový úchyly.....Vánoční tombola byla neuvěřitelně super ( řekla bych že sádrový snowborďák by lehce trumfl nejednoho trpajzlíka a měděnej olympijskej moskevskej medvídek na stěnu taky neměl chybu). "Hele, ty mlč a nestarej se o mojí vazelínku. Radši si ho namaž tím kondicionérem, ať jsi v kondici" "No jo, tak jsem trapnej, ale lepší je bejt trapnej, než nijakej" Sdělil nám Kaktus, když čtvrt hodiny skákal kolem zapojování televize v kuchyni, aby se mohli koukat na los MS. Největší záhadou večer byl kocour. Kdykoli jsem vlezla na balkon někomu hodit klíče, vběhl do pokoje. Když k nám vběhl už třetí kocour, začali jsme to s Gleep řešit :-DDD Kdo si má pamatovat, že otevřel okno na balkon v kuchyni, že? Mimochodem, Lucián byl největším loupežníkem večera. Jeho zábavou byla okružní cesta předsíň, kuchyň, balkon, obývák, předsíň.... Bylo by to hrozně vtipný, kdyby pokaždý nevlez na balkon z kuchyně a nesedl si za dveře do obýváků, nenechal se vpusit, aby vzápětí přeskákal přes všechny hosty, oběhl kolečko a seděl za těma dveřma znova.... V deset ho to přestalo bavit a šel spát ;) Jo, a ještě že nejsem chlapeček: A:"Blbej hlavolam, dejte to ode mně pryč, já si přišel povídat" B:"Hele, já jsem tenhle hlavolam rozpojil" A:"Ty vole, nahoď mi sem taky nějakej"

Žádné komentáře:

Okomentovat