čtvrtek 22. prosince 2005

S nasazením vlastního života

POMOOOOOOC
To byl zase nápad jít dva dny před vánocema dokupovat mašle a balicí papír. Do Tesca. Do malýho Tesca. Když vím, že ani v září se tam nedá kvůli davům projít. Ještě že jsem plavec. Proplavala jsem, nakoupila jsem a pelášila pryč ;) Taky trošku blbnu s časem. Už tří měsíce jsem byla objednaná na depilaci. Nejdřív jsem si to do kalendáře zapsala na jednadvacátýho, ale listopadu. Při přepisování na prosinec jsem to pro změnu o hodinu přesunula. Takže včera mířím radostně s předstihem do kobky hrůzy a najednou telefon, esli teda hodlám dorazit, když už jsem se dvacet minut neobtěžovala..... Když si vzpomenu, jak mi při minulý návštěvě paní říkala, že na mě má hodinu a půl a že to všechno asi nestihnem, či možná tak tak, musím se smát. Včera se to všechno stihlo za hodinu :-) Takže jsem celá krásně hlaďoučká a připravená vyrazit do teplých krajin. Jo, když jsem začala balit, tak jsem zjistila, že jsem majitelkou spousty krásných letních věciček, na který jsem si vůbec nepamatovala. Zabaleno mám a je mi líto, že ještě spousta roztomilostí zůstane ladem až do léta.

Žádné komentáře:

Okomentovat