pátek 9. prosince 2005

Já ty gorily milulju

jsou úžasný a maj veskrze kladnej vliv na moje ranní vstávání...
Gorily. Nebo spíš Odhalení ;) Běžej každý ráno deset minut po tom, co mi zazvoní budík. Musím se stihnout osprchovat a připravit snídani, takže vynechávám dřívější obyvklý pětiminutový přemlouvání se, abych vůbec vstala. Každý ráno vystřelím hned, jak zaklapnu ten mučící nástroj. Snídani dodělávám už v obýváku u bedny. Výborně se bavím, zvedám si náladu a do práce zvládám vyrážet naprosto v pohodě dřív, než naše parkoviště ucpou maminky se školákama. Paráda !!! Vůbec si myslím si, že se to Českýmu Rozhlasu povidlo :-) Reality show Odhalení

1 komentář:

  1. tyjo, to jsem vubec netusila, ze existuje, ale vypada to tak vselijak, jsem nejaka zvedava tedkonc, tak to si mozna o chvili privstanu :)

    OdpovědětVymazat