středa 7. prosince 2005

..přicházejí

deset krabiček, deset hruškovic, dvacet celofánovejch pytlíků....
No jo, už zase blbnu. Říkala jsem si, že letošní vánoce nebudu moc plašit a dokonce začátek adventu mě moc nebral, ale minulý víkend to vypuklo - nastříkala jsem sněhový obrázky na okna, vymydlila koupelnu a kuchyň, v sobotu jsem konečně sehnala chvojí a v neděli umotala věnce, v pondělí nažehlila ubrusy a nazdobila stromeček, k tomu postupně peču. Prostě blbnu ;) Ale říkala jsem si, že aspoň dárečky na pátečení fazolovej svařák udělám tentokrát bez větší práce. Prostě naházím sladkosti do celofánu se čtvrtkovým dnem a bude. Jenže to ztratilo kouzlo, takže jsem včera něco před desátou zrušila čtvrtkový obdélníčky, vytáhla jsem trojúhelník, tužku, nůžky a lepicí pistoli a za necelou hodinu jsem vykouzlila deset krabiček, jednu jsem dotáhla do cíle, takže doma sedí vzorovej mikulášskej balíček !!!! A mně čeká ještě hodina šolíchání dalších devíti dárečků. Ještě že pro mužský mám letos jen malou hruškovici :-))) věnec

Žádné komentáře:

Okomentovat