pátek 16. prosince 2005

Fňuk fňuk

aneb jak nedojet do Nymburka
Je to boj. Když už se mi konečně po půl roce podařilo shromáždit pár fotek z dětsví mého i Bobova, posbírat nějakou hudbu, to vše pro pana videografa na svatební video, málem celá akce ztroskotala na dopravní zácpě. Teda na dvou dopravních zácpách. Poprvý jsem se zasekla na deset minut cestou na čerňák a páč jsem jela tak tak, zabalila jsem to a akci odložila na čtvrtek. Ve čtvrtek jsem sice vyjela o dost dřív, ale taky byla o dost větší zácpa. Při pokusu jí objet jsem vjela do další. .... a málem jsem se rozbrečela. Nakonec se Nymburk konal - pan videograf kvůli mně opustil teplo domova a ty kráááásný fotky převzal :-) Jo, a taky jsem včera rodila koloušky. Sice nechápu, kde se v bříšku koloucha vzaly čtyři malí divní tvorové ( jeden s natrženou hlavou) ale rozhodně to bylo poučné. Takový břicho na zip je veskrze praktická záležitost.

Žádné komentáře:

Okomentovat